سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به غالب پسر صعصعه ابو الفرزدق در گفتگویى که میانشان رفت فرمود : ] شتران فراوانت را چه شد ؟ [ گفت : امیر مؤمنان پرداخت حقوق پراکنده‏شان کرد . این بهترین راه آن است . [نهج البلاغه]
دانشکده ما
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» خرگوش:سال تلاش برای رسیدن به اهداف

خرگوش:سال تلاش برای رسیدن به اهداف

پیش تر من بیوگرافی متولدین سال خرگوش بازگو کردم حال اگر به قسمت اعتقاد دارید.هرچه تقدیر برایتان رقم زده .همان خواهد شد. در هر کاری تنها به خدا توکل وبرای رسیدن به هدف تلاش کنید.

اگر میخواهید بدانید در سال خرگوش اوضاع طالعتان چگونه خواهد بود اول بلید بدانید در چه سالی متولد شده اید.

متولدین سال گوسفند(1370)

امسال باید به خیلی از خواسته هات برسی.باید بیشتر تلاش کنی. برای هر کار اندیشه نو داشته باش تا به تکرار قبل دچار نشی. دنیا در حال گذره و کسی که ارزش این حرف را بداند ارزش زمان و موقعیت خود را بداند موفق خواهد بود.

متولدین سال میمون(1371)

همیشه کارها آن طور که میخواهی انجام نمیشه چون با سرعت کارهاتو پیش میبری که این خوشایند نیست .مبادا غفلت کنی

متولدین سال گاو(1364)

اگر امسال خجالت را کنار بزنی درهای بزرگی برایت باز میشود

متولدین سال اسب(1369)

همه وقت خود را صرف فکر کردن به گذشته نکن درس بگیر وبگذر. آرزوهایت را زیاد بزرگ نکن قانع باش تا.....خدا همیشه برف را اندازه بام میده



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آخرخط ( شنبه 90/1/6 :: ساعت 12:41 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خرگوش:سال تلاش برای رسیدن به اهداف
1390 سال خرگوش
سال 1390

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 2714
» درباره من

دانشکده ما

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان


» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب